Muokkasin blogilinkkilistaa pienemmäksi.

Nyt on jälleen jämähdys - ei keksi mitä sanoisi, eikä muutenkaan tapahdu mitään missään. Kirjoitanpa siis omasta tallista.

Vehtaan niiden tuontieestiläisten kanssa ja muutenkaan en tiedä mitä teen koko mokomalle rodulle. Olen myynyt kaikki kasvattini lahjakkaasti pois vaikka tarvitsisin niitä vielä itse. Minulla on ainoastaan Tijuana's Kon Tiki, jolle tarvitsisin sen aikuistuttua parikseen KTN Õnniksen ja KTN Lumetuiskin jälkeläisen. Sellainen löytyy, Tijuana's Ocavelle - pitää lainailla sitä omistajalta kun tulee sen aika. Sitä paitsi unohdan aina erään, nimittäin Piret AB:n, jolla on yksi polvi sukua. Kun KTN Õnnis kuolee pois tieltä, minulla on tallillani kolme eestinhevosta: Piret AB, Tijuana's Kon Tiki ja Isabel NAG. Lisäksi Begemot NAG viettelee leppoisia vuokraponin päiviä kesäloman loppuun asti - ja olen edelleen pulassa suvuttomien ponien tuodako vai eikö tuoda -kysymyksessä! Olisihan se helppoa jos talli olisi pohjaton kuten vaikka Ionic, mutta kun ei ole enkä tahdo.

Vai tahdonko?

Olen miettinyt myös tällaista mahdollisuutta - Tijuana Stablesista suurtalli? Olen toivoton soutaja ja huopaaja joka vatvoo asioita päivästä toiseen etenemättä lainkaan suuntaan tai toiseen. Miksi ei?
 En jaksaisi kisata hevosilla. Ei tarvitsisikaan, luultavasti järjestäisin asian niin että kilpailisin ainoastaan siitosoreilla - ja aionhan panostaa tulevaan Piatigorskiin täysin palkein!

Paineita, paineita...