Tuo edellinen oli joku vuodatuksen juttu jolla karsitaan kuolleet blogit pois...

(Seuraa enemmän tai vähemmän mielenkiintoinen tiedonjyvänen Tijuanan personal-elämästä: WoW -velipoika ja äitikulta lähtivät tiistaina viikon pituiselle matkalle Egyptiin ja hylkäsivät Tiju-paran ihan yksin kotiin. TIETOKONE ON MINUN, MINUN, MINUN! Muhah. Ja joku sanoi Facebookissa että minulla on kaloja päässä.)

Sitten takaisin ajankohtaisiin uutisiin ja sen oikean elämän pariin. Virtuaalirintamalla on tyyntä ja aika hiljaista. Sadealueet ovat siirtyneet tennesseenwalkereiden yltä kohti saddlebredejä, joiden suosio näyttää olevan hiukan laskussa, ainakin kisaosallistumisen perusteella. Buurinponeille sen sijaan aurinko paistaa ja poutapilvet leijailevat kivasti.

ARJ:n laatuarvostelun tulokset. Vihdoin ne saatiin ulos, ja ainakin minä olen tyytyväinen. Rembrant BRN ansaitsi ARJ-II:sen ja YO Hell Yes sekä Lost And Found R25 ARJ-III.

Orikatalogin kuukauden ori. Edelliseksi valittiin komea Conrad BRN 52% äänisaaliilla, uudessa äänestyksessä komeilee TWK-II luokan hevosia.