Hah. Taidan olla hiukan väsynyt, mutta oli pakko tehdä tämä postaus vain siksi että tämä on Tijuanan blogin tasan viideskymmenes postaus. Jippii.

Olen pitänyt blogia toukokuusta asti ja aina kun se tulee ilmi jossain yhteydessä, alan ihmetellä että niinkö vähän aikaa siitä on? Kolmisen kuukautta. En voi sanoa muistavani erityisen elävästi kuinka luin Meepun ensimmäisiä postauksia ja sain inspiraation kirjoittaa omaa blogia. Tuskin edes muistan ensimmäistä kirjoitustani - tai no, muistan. Eestinhevosten suvut, asia josta olen täällä itkenyt niin monet kerrat ettei kenellekään varmaan ole jäänyt epäselväksi mikään eestinhevoskasvatustani koskeva pikkuseikka tai huolenaihe.

Koska olen lähiaikoina keksinyt niin paljon kaikenlaista mitä haluan kirjoittaa (joista osan olen jo unohtanut), merkitsen tähän nyt muistiin mitä te tulette lähipäivinä saamaan lukea blogistani.
- Millainen on Tijuana? (Tietenkään en kuvittele olevani teini-ikäinen siittolan omistaja, vaan jotain aivan muuta)
- Arkea Tijuana Stablesissa (Sehän se pitäisi aloittaa....)
- Rotuesittelyitä (Sain vähän aikaa sitten hullun vimman kirjoittaa rotuesittelyitä harvinaisista roduista, eikä se vimma ole vielä päässyt laantumaan)
- Virtuaalikissat (Hankkiako balineesi vai ei?)
- Tijuanan jalka ravimaailman oven välissä (Kyllä, minä hankin peitsarin!)


Aion porskuttaa eteenpäin ainakin vielä toiset kolme kuukautta ja siitä eteenpäin niin kauan kuin pysyn virtuaalitouhuissa mukana. Ihan vain oman ylpeyteni takia en aio joutua toisten blogeihin valituksen kohteeksi siitä etten enää päivitä.