(Melkein kuolin kun ht.netin tietokanta hävisi! En uskonutkaan miten paljon tärkeää asiaa voikaan hävitä jonkin foorumin mukana...)

Mutta siis, asia josta minun piti kirjoittaa ja joka liittyykin kuvalupien pyytämiseen erittäin olennaisesti – erilaiset reaktiot kuvalupapyyntöihin.
Yleensä olen pitänyt farminomistajia melko tympeinä virtuaaliharrastajia kohtaan, ja enimmäkseen olenkin saanut kokea varsinkin niiltä ei-niin-suosituilta farmeilta jyrkkiä EI MISSÄÄN NIMESSÄ!-tokaisuja. Huomasinkin tässä taannoin kuitenkin ilokseni ja pieneksi harmistuksekseni, että ehkäpä tympeys johtuikin osaksi oman pyyntöni muodosta, jota jo aiemmin haukuin.

Kirjoitettuani huolellisesti uuden paremman kuvalupapyynnön, olen saanut huomata, etteivät farmien omistajat eivät aina olekaan niin tympeitä. Minulle on jo monesti lupailtu ylimääräisiä kuvia sähköpostilla, ja tarjosipa tänä aamuna eräs Australialainen saddlebred-kasvattaja minulle ikäistäni kirjekaveria Australialaisesta saddlebred-yhdistyksestä. Ehkäpä minulla kohta on kaverina Australialainen heppatyttö.