Voi herranjestas, miten aktiivinen elokuu on meidän kannaltamme ollut - tässä kuussa on näillä näkymin järjestetty/järjestetään 13 kilpailua joka on melkein puolet kaikista Tijuana Stablesissa järjestetyistä tapahtumista!

Nyt siitä minun peitsaristani. Kuten olen ehkä joskus ohimennen maininnut, on minulla tarve saada edes kokeilla kaikkea mahdollista virtuaalimaailmassa. Niinpä ensiaskel tuntemattomille maille on ikioma amerikanravuri-peitsarini.

Ainoa ongelma on, etten suoraan sanottuna ymmärrä raveissa kilpailemisesta hölkäsen pöläystä. (kuten en laukoistakaan, mutta se on nyt sivuseikka) Magnetie on armollisesti neuvonut minua kaikessa jota olen keksinyt kysyä, mutta odotan edelleen hiukan pelonsekaisin tuntein sitä kun hevonen pitää ilmoittaa ensimmäisiin raveihinsa.

No, ihailkaapa kuitenkin Donnie Brascoa.