Kasvatan harvinaisia rotuja, joista monille on hyvin vaikea löytää kuvia. Siitä huolimatta haluan, että jokaisella hevosellani on kuva. En halua käyttää piirrettyjä kuvia, ja haluaisin että hevoset näkyisivät kuvissaan kokonaan eikä pelkästään päästä.  En halua käyttää minikokoisia tai kovin huonolaatuisia kuvia. Mieluiten haluaisin, että hevosillani olisi näyttelykelpoiset rakennekuvat, joilla voi pärjätä NJ-näyttelyissä.

Tähän asti olen hankalista vaatimuksistani riippumatta pärjännyt oikein hyvin. Tallissani kaikilla  vajaa 200 hevosella on yhtä lukuunottamatta valokuvat, ja se yksi poikkeus on piirretty gcñ-ori Tijuana's Mucho Macho.

Olen onnistunut pitämään kuvallisina kaikenmoiset harvinaiset rodut. Buurinponeilla on kaikilla kuvat, joita olen saalistellut kyselemällä kuvalupia Etelä-Afrikkalaisilta talleilta. Samaten kuvallisia ovat kaikki galiceñoni, vaikkakin vain kolmasosalla on kuvissaa oikea galicenoa — suurin osa on vain tuntemattoman rotuisia sinne päin olevia poneja, enkä ole onnistunut löytämään internetin syövereistä yhtäkään galicenoja kasvattavaa tallia vaikka rotu on niin olevinaan suosittu harrasterotu Yhdysvalloissa. Niin löytyy hyvälaatuiset ja nätit kuvat myös jokaiselta kladrubilta, vaikka rotu on reaalimaailmassa lähes sukupuuton partaalla.

Mutta. Nyt olen tullut rodun eteen, jossa minun on pakko alistua varakeinoihin. American Cream Draft on reaalimaailmassa harvinainen rotu, jonka kasvattajat eivät viitsi lupia kuviinsa jaella. Acd-kuvia löytyy muutamia Bob Langrishilta, mutta niistä suurimmassa osassa esiintyy nuoria ja hinteliä hevosia. Yhdelle farmille olen saanut kuvat, mutta kyseisen tallin kuvista olen jo ehtinyt kaikki parhaat ottaa käyttöön. Toistaiseksi kaikilta creameiltani löytyy kokokuvat, mutta jatkossa joudun käyttämään pääkuvia, joissa esiintyy samoja hevosia. Tänään tekaisin orikasvatin Tijuana's Juggernaut, jonka kuvaa jouduin photoshopilla suurentamaan ja tarkentamaan saadakseni siitä edes tuon verran tarkan (=epäselvän oikeastaan). Cream Draft on lisäksi vielä niin verran omaleimaisen näköinen rotu, ettei mistään oikein löydy samannäköisiä muunrotuisiakaan hevosia...

Kuvien etsimisen vaikeus on ärsyttävää, mutta toisaalta kuvien metsästys on varsin hauska osa virtuaalihevostelua.